ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

יוכי שיקמן

הצטרפתי לקבוצה של עדינה בחודש אוגוסט 2002. אחרי 7 חדשים הגעתי למשקלי הרצוי לאחר הורדה של כ- 15 ק"ג.

שמי יוכי שיקמן. היום בת 63.

בימי נעורי ועד גיל 38 הייתי רזה , אכלתי ככל העולה על רוחי,ללא כל פעילות גופנית, עבדתי בעבודה משרדית שעות ארוכות ושקלתי גם פחות ממשקלי הרצוי היום.

בגיל 38 בדיוק התחלתי לעלות במשקל בצורה חדה ביותר ובגיל 40 עשיתי דיאטת חלבונים שבה הורדתי תוך זמן קצר 17 ק"ג ונראיתי נפלא.

כמובן שזה החזיק מעמד - אבל לא יותר משנה- שנתיים.

ואז עשיתי דיאטת "דרך המלך" וגם שם ירדתי יפה- לא התמדתי במיוחד וחזרתי למשקלי הקודם.

אחרי מס' שנים -

הגעתי לדיאטה קלאב בהמלצתה ובעידודה של מאיה שהייתה עובדת סוציאלית במקום עבודתי. מאיה השתתפה במפגשים של דיאטה קלאב והייתה כבר זמן רב במשקל הרצוי ונראתה נפלא.

היא ידעה שאני מבקשת להוריד ממשקלי כבר זמן רב ללא הצלחה.

לאחר שבדיקות רפואיות  הראו עליה בכולסטרול, עליה בלחץ דם וקשיי נשימה בלילה, החלטתי להצטרף אל מאיה ולנסות.

הצטרפתי לקבוצה של עדינה בחודש אוגוסט 2002. 

כיון שעבדתי שעות רבות, ללא אפשרות של הכנת אוכל כנדרש  במקום העבודה, העדפתי לקבל פרטים על תפריט הכריכים וכמובן שקראתי היטב את החוברת. בפברואר 2003 הגעתי למשקלי הרצוי לאחר הורדה של כ- 15 ק"ג. זאת ללא כל פעילות גופנית ובחלק מהזמן תוך חשש ממנה מותרת והימנעות ממנה.

בימים אלה הפסקתי לעבוד, וגם בעלי יצא לפנסיה ואנחנו מסגלים לעצמנו צורת אכילה שונה - כבר לא תפריט כריכים.

מאז ועד היום יצאתי ממשקלי הרצוי מס' פעמים  וחזרתי אליו יחסית מהר לפעמים במאמצים רבים.

ההצלחה הגדולה  של עדינה איתי, מעבר לשמירה על המשקל, ויותר חשוב משמירה זו, היא בהצטרפותי למעגלים שונים של פעילות גופנית, אשר היום אינני יכולה בלעדיה , כמובן ללא ויתור על מנה מותרת ויותר מכך, כל השינוי באורח החיים ובמה שנכנס הביתה ולפה של כל בני ובאי הבית.

בעבר כל הבישולים שלי היו עתירי שמן, מיונז ורטבים מלאכותיים. בעבר היו בבית אינסוף ממתקים, חטיפים מלוחים ומתוקים, שוקולדים ומה לא?..

היום אינני משתמשת במיונז, הבישול הוא דל שומן (וממש לא פחות טעים) וכמעט אין בנמצא ממתקים וחטיפים - וזאת למרות שבעלי ממש אינו זקוק לדיאטה. - עד כדי כך שגם נכדי היחיד, היקר והאהוב יודע שאצלנו אין ממתקים.

עד כה השתתפתי בשתי קבוצות של עדינה ואינני מחליפה אותה - "כי אין מחליפים סוס מנצח"

אין ספק שלעדינה יש יכולות רתימה שאין לי ספק שאין לכולם.

גם האופן שהיא מאפשרת לכולם את הפתיחות, גם האופן שהיא מצליחה לשמור על אינטימיות עם המשתתפים וסודיות במקרים נדרשים - הם מיוחדים וראויים להערכה.

 וכמובן האופן שהיא מסכמת דיונים, הצעות והערות של משתתפים בקבוצה וכאשר יש לה להוסיף - אינה נרתעת מלומר גם דברים קשים - אך מאירי עיניים ובונים.

ועל כל אלה - כל הכבוד לה - יישר כוח.

חזרה לרשימה