ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

אילנה אייל

"אז קרה המהפך, פעם ראשונה הבנתי שאין למאבק הזה סוף, והכל נתון בידי !! "

פורסם בתאריך: 14-05-2009

את ספור הירידה במשקל שלי החלטתי להתחיל מסופו. מנקודת הכח שבה אני נמצאת כיום, קרוב לארבע שנים מאז הגעתי למשקל השמירה שלי ובכל יום שעובר אני מרגישה  שסוף סוף עשיתי זאת. כן אני יודעת שאין לסיפור הזה  סוף,הערנות והמודעות מלווים אותי לאורך כל הדרך ומה שמחזק הן התוצאות.פתאום בגילי המופלג 65 למדתי להכיר את גופי. מרגישה בדיוק שלא הכרתי מעולם מה וכמה מתאים לי לאכול. מוצאת עצמי בכושר מעולה, וההשג המשמח ביותר  שמידת הבגדים שלי אינה משתנה חדשות לבקרים כבעבר. בארון אותה כמות בגדים כפי שהיתה  אך עכשיו כל הבגדים באותה מידה!  בטוחה בעצמי הרבה יותר  ולראשנה מרגישה ויודעת שאינני מוכנה לותר  על ההישג הזה.

תחילתה של המלחמה במשקל העודף היתה לפני כארבעים וחמש שנים עם תחילת ההריון הראשון, שכנעו אתי בקלות רבה שאני צריכה לאכול בשביל שנים ומה יותר טעים ומשמח מבקשה שכזו. אך השמחה לא ארכה זמן ממושך, לאחר הלידה התבררה לי גודלה של הבעיה תרתי משמע ,המשקל העודף ובעיקר ההישתקפות שלי במראה. מאז במשך עשרות שנים רצתי בנסיון למצוא דרך פלאית שתעלים ממני את עודף המשקל. מה לא ניסיתי החל בדיאטניות שאחדות מהן הצליחו לשכנע אותי ש 500 קלוריות ליום הן פיתרון מעולה, המשך במדקרים סינים שבמקום לפתור את בעית ההשמנה הצליחו לגמול אותי מעישון, ניסיתי גם ניפוח בלון בקיבה, קבוצות תמיכה למינהן, וכמה וכמה רופאים שהלעיטו אותי בכדורים מדכאי תאבון ונשמה.  נכון כל נסיון הצליח לי. ירדתי בדיוק כמה שרציתי ובדיוק ברגע שהיגעתי ליעד הרגשתי שנגמר המבצע וחזרתי לטרוף ולהשמין מחדש. למרבה הצער עם כל סיום דיאטה הוספתי עוד ועוד קילוגרמים למשקלי. כשהתחלתי את הדיאטה הראשונה שקלתי 75ק"ג והמשקל החל להזדחל ובתקופות מסוימות אף לדהור והיגעתי למשקל 110 ק"ג. אז החלטתי שאין מנוס והאפשרות היחידה שעומדת בפני היא נתוח קיצור קיבה. אכן לפני כ-17 שנה עברתי ניתוח, בדיעבד אני מרגישה שהטלתי בעצמי מום מיותר ומציק. נכון שכמו ביתר הפעמים הקודמות ירדתי נהדר אך בעצם דבר לא השתנה בתובנה. חוסר השליטה נמשך, אמנם לא עליתי את כל הקלוגרמים בחזרה אך מצאתי את עצמי שוב רודפת אחרי פתרונות קסם והמרוץ כל כך התיש...                                                                                                                                            לפני למעלה מחמש שנים בחרתי באדישות מסוימת את דיאטה קלאב רק  בשל הימצאה קרוב  למקום מגורי. לפני שהצטרפתי לתוכנית לא שמעתי עליה  דבר. הגעתי ספקנית ובמטרה לרדת  בערך 5 עד 6 ק"ג. אז קרה המהפך, פעם ראשונה הבנתי שאין למאבק הזה סוף, והכל נתון בידי !! הצלחתי לרדת כ- 16 ק"ג, היום משקלי הוא כ- 65 ק"ג ממש כמשקל נעורי. השנה האחרונה היתה לי קשה מאוד מבחינה רפואית, עברתי נתוחים וטיפולים לא פשוטים, בימים אחרים המשקל היה טס למעלה ומצב הרוח היה צונח מטה. הפעם ההיצמדות לתוכנית נטעה בי כוחות להתמודד בקלות עם הכל.

   התוכנית של דיאטה קלאב תפורה בדיוק על פי מידותי, החל באירית המנחה שתמיד אבל תמיד נמצאת פה בשבילי, הקבוצה התומכת שאני כה שמחה להיות חלק ממנה והתוכנית הכל כך ידידותית בריאה ואנושית. לא אחת אני מועדת בדרך. אך באמתחתי ארסנל כלים להאחז בו ולהצליח כל פעם מחדש לחזור לתלם. זה כשלעצמו נותן המון המון כוחות .  

לסיום אני מאחלת בהצלחה לכולנו!!   לי נשארה מילה אחת לכתוב יש!!!         

חזרה לרשימה