ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

הצלחה בדיאטה נבנית על סנטימרים

שיחת שבוע מספר 41

הצלחה נבנית על סנטימטרים

סקוט גו' רק, אצן שזכה פעמיים באולטרה מרתון, גילה את סודו: התרכזו בסנטימטר הבא שלפניכם. אולי אנחנו לא מאמינים שנוכל לרוץ את הקילומטר הבא, אבל אנחנו יכולים להתקדם עוד סנטימטר אחד.

כשאנחנו מרגישים תקועים, נראה כאילו שאנחנו מוכרחים לזנק זינוק אדיר כדי להגיע למטרות שלנו. זה לא נכון. למעשה, בכל ענפי הספורט, הניצחון נקבע בסנטימטרים סנטימטר אחד בכל פעם.

ככה זה גם בחיים

גדוּלה נבנית על סנטימטרים. אפילו בית ניתן לרכוש בסנטימטרים, או ליתר דיוק, במהדק נייר אדום בגודל שני סנטימטרים. קייל מקדונלד, הוא בלוגר קנדי שחלם לרכוש לעצמו בית, אולם שכר העבודה שלו אפשר לו לחיות רק את היום יום. עד שאחר צהריים אחד ביולי 2005, הוא הבחין במהדק משרדי אדום על שולחנו, וזה העלה בו רעיון....

הוא צילם את המהדק המשרדי ופרסם אותו באתר הלוח המקוון של קרייגליסט, תחת המסר הבאמהדק משרדי זה נח עכשיו על השולחן שלי ליד המחשב. אני רוצה להחליף אותו תמורת משהו גדול יותר או טוב יותר, אולי עט, כף או מגף. אם אתם מתחייבים לבצע את ההחלפה, אני אגיע לבקר אתכם, בכל מקום בו אתם נמצאים, כדי להחליפו. מקווה להתחלף אתכם בקרוב! נ.ב. אני מתכוון לעשות שרשרת החלפות מתמשכת עד שאשיג בית.

ב-14 ביולי 2005, כמה ימים לאחר פרסום תמונת המהדק האדום, מישהו הציע לתת לו עט מעוצב בצורת דג, תמורת המהדק. קייל החליף את העט תמורת ידית מעוצבת לדלת, את הידית תמורת כירת נפט למחנאות, ואת הכירה תמורת גנרטור. את הגנרטור הוא החליף תמורת ערכת מסיבה שכללה חבית ריקה, שטר למילוי החבית בבירה לפי בחירתו ושלט ניאון, את הערכה הוא החליף בשני אופנועי שלג. אחר כך קייל החליף את האופנועים תמורת טיול מודרך אישי לשניים בקולומביה הבריטית. שנה אחר כך, בסחר החליפין ה-14, הוא הצליח לקבל בית בן שתי קומות.

בכל רגע ומהדק משרדי בחיינו טמונה הזדמנות וגדולה משיגים מילה אחר מילה, מעשה אחר מעשה, סנטימטר אחר סנטימטר. הסנטימטרים להם אנו זקוקים נמצאים בכל מקום סביבנו ובתוכנו. אולם אנחנו צריכים להבחין בהם, אנחנו צריכים להיות מוכנים להילחם עבורם.

משום שרק סנטימטרים מבדילים בין אשליה למציאות, בין הפסד לניצחון ובין בינוניות לגדולה...

מתכון השבוע - סלט פסטה עם טונה

ארוחה אישית קייצית היכולה להחליף ארוחה בשרית...

בכל הכמות יש: 3 מנות פחמימה + 1מנת חלבון חלבי + 1 מנת שומן

מערבבים: 

1.5 כוסות פסטה קצרה מבושלת 

2 כפות טונה במי מלח, מפוררת

10 עגבניות שרי חצויות

2 זיתים (שחורים/ירוקים) חצויים

1 כפית שמן זית 

לימון 

מלח, פלפל 

 

שדרוג: צלפים קצוצים

חזרה לרשימה