ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

העצות לדיאטה שאתם חייבים לתלות על המקרר!!

כולנו "חיות דיאטה" אנו מכירים את המינוחים והמושגים, יודעים מה טוב לנו ומה יוביל לתוצאות הרצויות  לנו אבל , במירוץ של החיים חשוב מידי פעם לעצור ולרענן את הסיבות לתהליך ואת העצות שיהפכו את הדרך לכזאת המביאה תוצאות.

לשמור על מצב רוח טוב ושינה טובה

החיים הם מה שקורה בזמן שאנחנו בדרך למטרה, אז למה לא להגיע לשם בחיוך! מחקרים מוכיחים כי גישה חיובית לחיים  ושנת לילה טובה מועילים לתהליך הירידה במשקל.

חישבו מה אתם יכולים להוסיף לתפריט התזונה שלכם ולא מה אתם צריכים לגרוע ממנו 

תפריט מאוזן ובעיקר מגוון הוא סוד ההצלחה.  זיכרו , אפשר להמשיך ליהנות מהחיים גם בתהליך!  מנות מעוררות תאבון לא חייבות לצוף בשמן. שיטוט קצרצר באינטרנט יעלה עשרות ואפילו מאות של מתכונים מגרים ,נבונים, טעימים וקלים גם  לירקות. מנת הירקות המומלצת  ביום לא חייבת להגיע רק בצורה של סלט, ואל תשכחו להקפיד על  פחמימות מורכבות "שומנים בריאים"  3 מנות  פרי ביום , מוצרי חלב עד 5% שומן ובשר רזה – עוף, הודו, דגים, בקר פילה או סינטה  

הימנעו  מארוחות גדולות- השתדלו לחלק את האוכל לארוחות קטנות ותכופות. אכלו כל 3 שעות.   

אבל.. בחרו בקפידה מה אתם אוכלים לאחר ארוחת הערב  כמה פעמים כבר קרה לכם ששמרתם כל היום ואז הגיע הערב.. אכילה בלתי מתוכננת מתרחשת פעמים רבות לאחר ארוחת הערב, כאשר אתם סוף סוף יושבים ונרגעים מתלאות היום. לא יועיל  לתהליך לשבת מול הטלויזיה עם חטיף מלוח או שקית עוגיות מוטב יהיה אם באופן מודע תתפנקו בחטיף אנרגיה קטן, בכוס פופקורן או בכוס קטנה של גלידה דלת קלוריות' – כל אחד לפי תפריטו הוא...

שימו לב לממתקים

המשיכו לאכול את המזונות האהובים עליכם  ,מאחר וכמעט בלתי אפשרי להימנע לאורך זמן מהאוכל שאתם כה אוהבים. במקום להימנע לחלוטין מהמאכלים הכה אהובים עליכם, תאכלו אותם במידה. תסתפקו בכמות קטנה ומדודה שתשתלב בדיאטה שלכם. את העשירים במיוחד תאכלו כמנה מותרת. פעם בשבוע כמנה הגונה.

שתו הרבה מים או משקאות אחרים נטולי קלוריות

זה לא יעבוד בלי לשתות נוזלים ,כאלו שאינם מכילים סוכר: 10-12 כוסות ביום.  ולא קפה!! מחקרים מוכיחים כי אנשים שהקפידו על שתיה מרובה של נוזלים רזו מהר יותר ושמרו לאורך זמן על המשקל  אז כל מה  שאתם צריכים זה כוס מים קרים. במידה ואינכם אוהבים לשתות מים, נסו להוסיף למים פלח לימון, עלי נענע טרייה או מעט תרכיז דיאטתי, או לחלופין שתו חליטת צמחים..

הגבירו את הפעילות הגופנית שלכם

פעילות גופנית היא אחת מאבני היסוד של אורח חיים בריא !  נסו להתמקד  בהרגשה הטובה שהאימון נותן לכם, בשינה הטובה שיש לאחר האימון ובאתגרים שבהם הצלחתם לעמוד בהם!  כך תוכלו להפוך את הפעילות הגופנית לחלק מחייכם.

חישבו- האם אתם באמת רעבים?

מודעות היא הדרך. בכל פעם בה מתחשק לכם לאכול, חפשו סימנים פיזיים לרעב. כאשר ה"חשק" מגיע ממקום שאינו מנגנון הרעב, אכילה לא תפתור אותו. כאשר אתם מסיימים ארוחה אתם צריכים להרגיש טוב יותר - לא מלאים מדי, לא נפוחים ולא עייפים אלא שבעים ומרוצים. הקיבה של רובנו היא בגודל של אגרוף ולכן אין צורך בכמויות אוכל עצומות כדי למלא אותה. מה גם שהינה שק שרירי המתרחב/מתכווץ לפי נפח המזון שמקבל בקביעות. תוך 3 שבועות מתחילת הדיאטה חשים פחות רעב ואף שובע.

אל תהססו לבקש עזרה ותמיכה 

שינוי אורך החיים התזונתי הוא שינוי קשה ומורכב לרוב האנשים, לכן קיימת חשיבות מכרעת לתמיכה שתוכלו לקבל מהסביבה. יהיה לכם קל בהרבה אם המשפחה הקרובה שלכם תהווה סביבה תומכת שמעודדת אתכם להמשיך ואף משמשת כ"שוטר טוב" ברגעים הקשים.  לחלופין, רבים מוצאים כי מסגרת קבוצתית לירידה במשקל, מהווה פתרון מצוין, מסגרת מסודרת לדיאטה ואנשים אחרים הנמצאים וחווים בדיוק את אותן בעיות אותן אתם חווים.

חזרה לרשימה