ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

טובי

דיאטה קלאב- היא הרבה יותר מדיאטה

דיאטה קלאב- היא הרבה יותר מדיאטה

הרומן שלי עם דיאטה קלאב החל לפני כ-10 שנים.

בתקופה הזאת הייתי מעל 100 קילו, הייתי מספרת, לכל מי שטרח לשאול, שאני אחרי לידה, אך בפועל התאומות שלי כבר היו בנות 6.

שמתי לב שאני לא יכולה לסבול את המראה שלי ועל אותו משקל המראה בחדר הייתה חפץ מיותר בחדר השינה ואם הייתי יכולה להעלים אותה או לנפץ אותה, הייתי עושה זאת, אך פחדתי להיתפס ע"י הסובבים אותי לא רק כשמנה, אלא, גם כלא שפויה.

מודעה בעיתון גרמה לי לחשוב שדיאטה קלאב היא התוכנית שתתאים לי ותעשה בי את השינוי הכל כך מתבקש.

התחלתי להגיע למפגשים השבועיים בדיאטה קלאב ולהפתעתי נוכחתי לדעת שההשמנה היא לא רק בעיה שלי, אלא, היא בעיה גם של אחרים.

החוכמה הייתה להבין שהבעיה, אומנם משותפת לרבים, אך ההתמודדות, המוטיבציה והרצון לשינוי הרגלים הוא קודם כל שלי ברמה האישית.

המפגש משבוע לשבוע הפך לעוגן בחיי, לא פיספסתי אף מפגש, שיתפתי, הקשבתי,קיבלתי ובאיזשהו שלב גם הרגשתי שנתתי.

הכוחות והאמונה בעצמי שהכול אפשרי, הירידה המתונה משבוע לשבוע והשליטה במה ואיך נכנס לפה, עודדו אותי להתחיל בפעילות גופנית ולהפנים שהשילוב של אכילה נכונה ופעילות גופנית הם שילוב מנצח ששווה לאורח חיים בריא.

לפני כ-5 שנים, כשאני כבר 30 קילו פחות, מרגישה ונראית נהדר, לאחר ריצת חצי מרתון, מאמינה ובטוחה שכח רצון, התמדה ועקביות, הם מושגים שהתחדדו והתעצמו בזכות דיאטה קלאב, חליתי בטרשת נפוצה!

היום בדיעבד אני יכולה לומר שזכיתי! כל בר דעת ישאל ובצדק, במה לעזאזל זכיתי?!

ובכן, המחלה תלווה אותי כל חיי, על זה אין ויכוח, הרופאים יודעים לומר בכנות, שמהמחלה לא מתים, אך איכות החיים יורדת ואני מודה שזכיתי ל"היכנס" לתוך המחלה, שאני מלווה בתוכנית של דיאטה קלאב, שלימדה אותי לפני התוכנית ותוך כדי, שההחלטה, האמונה, החברות, השליטה באוכל ובחיים הם שלי ורק שלי!

אני קמה כל בוקר ב-05:00 ומתחילה "על אוטומט" להתארגן לריצת הבוקר שכוללת 10 ק"מ, בשלב הזה, זה ממש לא משנה מה כואב ותפוס, אני מבינה שאסור לי להיכנס לדיאלוג עם עצמי ולרחמים עצמיים, מה כואב לי, עד כמה כואב לי, אם בא לי או לא, פשוט אין דיאלוג!

יוצאת לריצה, חוזרת, מתארגנת, מזריקה(כל יום) את התרופה ומתחילה יום חדש, שפוי ובשליטה פיזית ונפשית.

אסיים, כפי שהתחלתי, דיאטה קלאב היא הרבה יותר מדיאטה, היא הפכה לאורח חיים שלי ושל משפחתי, אצלי במשפחה כולם מכירים את התוכנית, מבינים את ה"שפה" וכשאני מודיעה לכולם שהיום זה יום "מנה מותרת" כולם מפרגנים ולא נעלבים, כשהם יודעים שאף אחד, אבל אף אחד לא נוגע לי ב"מנה מותרת",

תודה לך דיאטה קלאב.

חזרה לרשימה