ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

אודות דיאטה קלאב

דיאטה קלאב היא חברה לירידה במשקל ולהקניית הרגלי אכילה בריאים כדרך חיים.

אצלנו מכוונים גבוה

עם התמיכה שלנו והרצון שלך תגיע למטרה שבה בחרת וזאת תוך כדי העצמה, דאגה לעצמך, הקשבה, דבקות במטרה ויצירתיות.

"דיאטה" ביוונית פירושה אורח חיים.

משנת היווסדה של דיאטה קלאב, ב-1987, אנחנו מאמינים, כי דיאטה לירידה במשקל, תוך שינוי אמיתי של הרגלים ושמירה על ההישגים בנינוחות, הינם חלק מאורח חיים של בריאות פיזית ונפשית, שמחה והנאה.

תוכנית הדיאטה של דיאטה קלאב, הינה תוכנית משולשת ומאוזנת המסייעת לירידה במשקל ולשיפור הבריאות והמצב הנפשי. תוכנית הדיאטה כוללת הרגלי אכילה בריאים, שינויי התנהגות וחשיבה ופעילות גופנית. הדיאטה שלנו מותאמת לכל אדם באופן אישי ומציעה פתרונות לכל סגנון חיים - סוג עבודה וסדר יום - כמו גם לימים של יציאה משגרה (חופשה, חג, שבת...). התוכנית כוללת 6 ארוחות ביום ומכילה את כל קבוצות המזון בצורה מאוזנת. גם מזונות, שבכל דיאטה אחרת מקוטלגים כאסורים - כגון: עוגות, גלידות ופיצוחים - מותרים בכמות ובתדירות נכונה.

אנחנו בדיאטה קלאב, מאמינים ביכולת של כל אדם לרצון, מחוייבות ואחריות. אנו מאמינים שתפקידנו לגרום לכל אדם המבקש להצטרף לשורותינו, להכיר את יכולותיו ולהעצימן, לעזור לו למצוא את הכוח שבו על מנת לאמץ את התוכנית של דיאטה קלאב, בנוחות ובשמחה.

קבוצות התמיכה של דיאטה קלאב, בפריסה ארצית, מהוות נדבך חשוב ביותר בהשגת המטרה. קבוצות התמיכה מהוות בית חם למשתתפים, שלכולם מטרה זהה. כל אחד בתורו מהווה את מרכז הקבוצה והקבוצה בתורה, ב"חוכמת ההמונים" שלה, מחזקת, מעודדת, תומכת ומעצימה אותו. היכולת לשתף, להיעזר ולהעצם מצד אחד - ולהקשיב, לעזור ולהעצים מאידך - יוצרת "חוויית משתתף" מעצימה ונותנת כוחות ומוטיבציה להתמיד בדרך.

מנחות קבוצות התמיכה שלנו בדיאטה קלאב, ירדו כולן במשקל כמשתתפות בקבוצות התמיכה של דיאטה קלאב, הגיעו למשקל הרצוי ורואות בעבודה שהן עושות סוג של שליחות. הן עוזרות לכל משתתף לגלות את המחוייבות והאחריות האישית שלו באמפתיה וללא שיפוטיות. המנחות מקנות כלים ומציעות דרכי התמודדות שיאפשרו לכל משתתף להשיג את מטרתו. מנחות קבוצות התמיכה של דיאטה קלאב, עוברות הכשרה תמידית מלווה בדיאטניות, פסיכולוגים ואנשי מקצוע בתחומים שונים. כלי ההנחיה והאימון העומדים לרשותן הם מהמתקדמים בעולם.

בנוסף לקבוצות התמיכה, דיאטה קלאב, מציעה יעוץ אישי הניתן על ידי דיאטניות קליניות, בפגישות וירטואליות באתר האינטרנט של החברה. גם ביעוץ זה ננקטת החשיבה ודרך הפעולה של קבוצות התמיכה וההעצמה.

אנחנו בדיאטה קלאב, מאמינים ביושרה, בחדשנות, ביצירתיות, בלמידה מתמשכת ובהתמקצעות. מעל לכל, שמנו נר לרגלינו את כבוד האדם, אהבת האדם ויחס אישי ומתחשב.

כל מי שיצטרף אלינו יבורך.

חזרה לרשימה