ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטת סאפ לחיטוב הגוף - שלוש פעמים בשבוע לפחות.

מאת: דנה ענבר, בוגרת וינגייט בעלת תואר ראשון בחינוך גופני ומדריכת גלישת סאפ בבית הספר לגלישה של עמית ענבר

הרשו לי מילה אישית מתוך  הארבע מאוד האישיות הבאות. כחלק מהמין הנשי בפרט והמין האנושי בכלל , כל פעם שהמילים דיאטה, משקל, שריפת שומנים, חיטוב הגוף  מופיעות ביחד אני מודה שאני מרפרפת  במהירות כדי לדעת את המתכון הסודי והמהיר  שיביא אותי אל האושר הנכסף. 

טוב, זה היה כמובן מזמן מזמן כשעוד הייתי צעירה (בחודש שעבר) והאמנתי לכל מה שכתוב אבל עכשיו הבנתי שצריך לדאוג לחיטוב הגוף, להקפיד על תזונה נכונה ומה לעשות, צריך גם קצת פעילות ספורטיבית. אז אם כבר נגזר עלינו להזיז את עצמנו אז כדאי לעשות את זה הכי כיף שאפשר.

שעת חתירה שווה לפעילות אירובית כמו הליכה, ריצה או שחייה שתוך כדי אנחנו שומרים על דופק גבוה. בעשרים דקות הראשונות בפעילות אירובית נשרוף פחמימות , מעשרים דקות ומעלה נתחיל לשרוף שומנים ונעבור לשלב חיטוב הגוף.  בפעילויות אירוביות רבות שנעשה יהיה לנו קשה להחזיק מעמד יותר מעשרים דקות וכאן, בגלישת סאפ יש לנו אפשרות בקלות יחסית לחתור זמן ארוך, שעה ויותר תוך כדי שאנחנו מחזקים ואת השרירים בצורה הכי נכונה כך שהם נשארים ארוכים וחזקים ולא קצרים ומנופחים.

לא אתיימר להבין בתזונה, במחלקה הזו אולי תאלצו להיוועץ באיש מקצוע או פשוט להפחית בכמויות ולשמור על ארוחות מסודרות ומאוזנות וברגע שתעשו את זה וכבר תרגישו יותר קלילים וטוב עם עצמכם , שילוב עם ספורט יעשה את כל ההבדל. גם יזרז את תהליך ההרזיה וגם יחטב את כל מה שנשאר. חתירה על גלשן סאפ יכולה להתבצע בארץ בכל עונות השנה ואפילו שקצת מתקרר תוכלו ללבוש בגד טרמי או חליפת גלישה ולא לוותר גם על הקסם של הים בחורף.

אחרי זמן קצר של אימוני חתירה, תרגישו שאתם כבר חותרים טוב ותרצו לקחת את זה כמה גלים קדימה? גלישת גלים על גלשן סאפ אפשרית עבורכם. רוצים להעלות קצת דופק ולהעלות את האודם על הלחיים? שיעורי דופק גבוה על גלשן הסאפ שלכם יעשו אתכם מאושרים וחטובים!

לדעתי השמיים והמים הם הגבול. כל מה שתרצו אפשרי. אפשר להגיע לקיץ בכושר שיא וגוף חטוב וזה כבר לא חלום רחוק אלא מציאות .אנחנו במועדון סאפאווי נעזור לכם להגיע לתוצאות ולחיטוב הגוף בדיאטת סאפ מהנה במיוחד, ואסיים בהמלצה אישית - גלישת סאפ שלוש פעמים בשבוע לפחות!

לפרטים נוספים והרשמה לקורסים למתחילים ולמתקדמים – דברו איתנו: 09-8666991 או היכנסו לאתר: http://www.supaway.com/  אתם מוזמנים לצפות בסרטונים שלנו בערוץ SUPAWAY ביוטיוב: http://www.youtube.com/user/SupAwayOfficial?feature=watch

 

חזרה לרשימה