ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

שיחת שבוע 39

9.6.13-15.6.13

האכילה מחוץ לבית

רבים מאתנו עובדים שעות ארוכות ונמצאים שעות רבות מחוץ לבית. חשוב מאוד להתאים את התוכנית לסדר היום שלנו.

ראשית כדאי לקום מוקדם כדי שיהיה זמן לאכול ארוחת בוקר. ארוחת הבוקר הנה הארוחה החשובה ביותר במשך היום. אם מדלגים על ארוחת הבוקר, מרגישים רעב רב יותר בצהריים.

אנו ממליצים:

-         לאכול ארוחת עשר (ארוחת ביניים).     

-         לא לאכול בעמידה ולא למהר. אם יש מעט זמן לארוחת הצהריים, עדיף להישאר במשרד ולאכול שם את תפריט הכריכים שבחוברת, ולהימנע מאכילת מזון מהיר.

-         אם המקום בו אתם עובדים נותן לכם תלושים לארוחות, נסו לא לאכול יותר כי זה "חינם". לא נרמה את עצמנו בהבטחה: "אוכל פחות בערב".

-         להשתדל מאוד לאכול לאט.

-         חשיבות השתייה המרובה:  שתייה מרובה תמיד חשובה ומומלצת לבריאות הגוף, ובוודאי גם

להצלחה בהרזיה ושמירת משקל. בקיץ על אחת כמה וכמה. אנו מאבדים בקיץ יותר נוזלים דרך הזיעה ולכן עלינו לשתות מעל לכמות של -10 כוסות ביום (מומלץ להגיע ל 12-15 כוסות ביום) המשקה המומלץ ביותר הנו המים.

מי שאינו אוהב מים ובגלל זה אינו שותה, יוכל להיעזר במשקאות דיאטטיים ,בתה קר ללא סוכר,או מים עם פלחי לימון ועלי נענע.

 

מתכון השבוע - סופלה גבינה ותרד

8 מנות, 1 מנה =  1 מנת חלב + 1 מנת שומן.

המצרכים: 1 כוס חלב, 3 כפות קמח, 3 כפות שמן, 4 ביצים, 3 כפות גבינה צהובה מגוררת לייט 9% , 1/2 חבילת תרד מבושל וסחוט, 1/2 כפית חרדל, קורט פלפלת חריפה.

 

ההכנה: מערבבים ומרתיחים כשתי דקות את הקמח עם החלב. מסירים מהאש ומוסיפים קורט מלח ואת השמן. מוסיפים לבלילה 4 חלמונים אחד אחר השני ובוחשים היטב. מוסיפים את הגבינה, התרד, הפלפלת והחרדל. מקציפים את  4 החלבונים  עד לקבלת קצף יציב. מעבירים שליש מהקצף אל התערובת ומקפלים אותו לתוכה. מוסיפים את שאר הקצף ומקפלים גם אותו. מעבירים את התערובת לכלי סופלה חסין אש ואופים ב- 150 מעלות כשעה ורבע.

שבוע טוב!

חזרה לרשימה