ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

לין טולמס

המתנה העיקרית של התוכנית עבורי היא הפנמת היכולת לשים את עצמי במרכז

 

פורסם בתאריך: 14-05-2009

זה התחיל לקראת יום הולדתי ה-50.  אם לחיות עד 120, החלטתי שאת החצי השני של החיים אעשה ללא עודף משקל.זה הזמן לקבוע איך אני אזדקן ואיזו איכות חיים תהיה לי בהמשך.  לא פחות חשוב, הייתי אמא לילד בן 6.   במפגש הראשון פגשתי את המנחה, רוני בלוך.  הקשבתי והתרשמתי. בתור בוגרת מספר דיאטות אחרות, התוכנית שהציעה נראתה לי - הרבה אוכל ומה שבמיוחד קרץ לי – המנה המותרת.

 

עם התלהבות ראשונית, יצאתי לדרך חדשה.  עשיתי תוכנית, רזיתי 24 קילו במשך 18 חודשים וביום הולדת ה-50 שלי, חגגתי גם את הגעתי למשקל הרצוי.

 

כאן אני מדגישה שעשיתי את התוכנית וכנראה עדיין לא הפנמתי אותה מכיוון שנהניתי מהמשקל הרצוי זמן קצר מאוד.  תוך חודש התחלתי לעלות שוב.  כאן התחיל ההתמודדות האמיתית.  למזלי המשכתי להגיע לפגישות ועברתי שלבים רבים:  כעס, תסכול ומרד (בסגנון מרד נעורים כולל הרבה כעס על המנחה שבסה"כ רצתה לעזור).

 

ללא הכמויות הבלתי מוגבלות של האוכל, הוצפתי ברגשות ובמחשבות שכבר לא ידעתי כיצד להתמודד איתן ללא האוכל.  האוכל היה חבר נאמן, תמיד זמין ומספק.  אבל מה עושים כאשר שום כמות של אוכל כבר לא יכולה למלא ולספק?  הזעקה לעזרה נענתה עם הרבה תמיכה, אך  עם תזכורת עדינה שדיאטה קלאב אינה קבוצה טיפולית.  מצאתי את העזרה המתאימה והשילוב עם התוכנית הוביל אותי לדרך חדשה.

 

תוך כדי ההרזיה, השריון האישי שלי התחיל להתקלף.  החיים בחנו אותי, המשכתי בתוכנית, גידלתי ילד, למדתי על עצמי ועל הזוגיות ובעיקר למדתי לבקש ולקבל את העזרה שהמנחה והקבוצה הציעו לי. 

 

המתנה העיקרית של התוכנית עבורי היא הפנמת היכולת לשים את עצמי במרכז.  לעשות למען עצמי כל מה שנדרש כדי להצליח בתוכנית (וגם בחיים) רק להיום.  מגיע לי.  אני ראויה.

 

היום, אחרי 8 שנים בתוכנית, פחות 24 קילו, אני בשמירה 5 חודשים.  הפעם המשקל הרצוי מסמל הרבה יותר מאשר בפעם הקודמת.  אני בשלה יותר.  השלמתי עם העובדה שזה לכל החיים ואפילו אני שמחה שמצאתי פיתרון כה מוצלח לבעיה לא פשוטה.  היום אני אמא חתיכה, בת 57 לילד בן 15. אני פעילה, בריאה ויש לי המון כלים ורצון לבחור דרך חיים בריאה יותר.  היופי של התוכנית הוא שתמיד נשאר מה לשפר ולאן להתפתח.

 

תודה מיוחדת למנחה שלי, רוני בלוך, שעזרה לי לחזק ולנצל את התכונות החיוביות שלי וללמוד לאהוב את עצמי.  מתנה גדולה!  תודה  Y

 

 

 

 

 

 

 

חזרה לרשימה