ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

הגר

בתהליך שעברתי השלתי מעצמי 27 ק"ג. אך זה זניח לעומת הקליפות האחרות שנשרו.

27 שנים חייתי בהכחשה. לא רציתי לראות את מה שאחרים ראו, הסתרתי את גופי בבגדי ענק שלא אפשרו לאמת לצאת החוצה. כיסיתי על הקושי שלי בעזרת תכונות אחרות שסייעו לי להתחבר, ליצור מגע עם הסביבה שלי.

27 שנים לא מצאתי את הכוחות להודות שיש לי בעיה. שאני זקוקה לעזרה. עד שלפני כשנתיים וחצי אזרתי את האומץ הדרוש כדי לקבל את עצמי ולהחליט שאני רוצה שינוי, שמגיע לי אחרת. הבנתי שלבד אני לא יכולה ולכן בחרתי להצטרף לקבוצת תמיכה של "דיאטה-קלאב". היה בזה משהו מפחיד ומבהיל, אך הרגשתי כבר במפגש הראשון שזה המקום בשבילי. פתאום מצאתי שיח מוכר, התמודדויות זהות.

בתהליך שעברתי השלתי מעצמי 27 ק"ג. אך זה זניח לעומת הקליפות האחרות שנשרו. קבוצת התמיכה פוצצה לי את הבועה שבה חייתי דרך שינוי החשיבה וההתנהגות, דרך החלפת האמונות המגבילות באמונות מאפשרות. למדתי שלא רק שמגיע לי ושאני שווה משהו אלא שאני יכולה ומסוגלת, ושזאת האחריות שלי. והייתי צריכה לוותר, להיכנע להשאיר מאחור את המוכר והידוע.

ואז הגיע הרגע שבו הייתי צריכה לשמור, לתחזק את השינוי. ידעתי שזהו החלק הקשה בתהליך. רציתי להישאר במסגרת, בבית שמצאתי. היום אני מנחה קבוצות וממשיכה להתמודד ולבחור כל בוקר מחדש בדרך הזו שנותנת לי אור, כוח ותקווה. ובמקביל וכנראה שלא במקרה, אני עובדת היום בקהילה טיפולית אשר מטפלת במכורים לאלכוהול, סמים, הימורים והפרעות אכילה כאחראית על מערך הקבלה והקליטה. גם שם אני מוצאת שיח מוכר, התמודדויות זהות.

חזרה לרשימה