ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטה און ליין-היציאה מהארון

דיאטה און ליין - שירות הדיאטה הוירטואלי של דיאטהקלאב. מגיע לו לצאת מהארון. מגיע לכם שתכירו.

מי שמכיר את שירות האון ליין שלנו - שיקום.

המזל הוא, שאני לא יכולה לראות מי מכם קם, כך שאני יכולה להמשיך ולהניח בנחת שכמעט אף אחד לא:)

וברצינות, לפעמים אני חושבת שיש לנו יהלום ביד. יהלום מוצנע שלא בצדק.

אם אני צודקת או לא - רק המשתתפים יוכלו להעיד. אני יכולה לכתוב רק את הרגשתי.

אבל קצת לפני זה - מה זה בכלל דיאטה און ליין?

שירות הדיאטה און ליין שלנו הוקם בלי הרבה רעש, אבל בביטחון מלא לפני כשנתיים.

מטרתו הייתה לתת מענה לכל אילו המעוניינים לשנות את אורח חייהם, אך מתקשים להתחייב למסגרת קבוצת הרזיה או שאינם מעוניינים בה ולאלה המאד עסוקים, שכל יציאה מהבית שלא לצורך עבודה היא בבחינת מעשה שלא יעשה. אפילו אנחנו לא חשבנו באותה העת על קולות השמחה שיגיעו אלינו מעבר לים.

אופציית השימוש באינטרנט ובתוכנות צ'ט פתחו בפנינו את האפשרות לניהול פגישות וירטואליות אישיות, מבלי לצאת מהבית, שלא לומר מהמיטה...

לכל משתתף שנרשם לשירות נקבעים יום ושעה קבועים בהם הוא נפגש לשיחת צ'ט עם הדיאטנית שלו. זה המקום לציין, שהיועצות הן דיאטניות בלבד, על פי חוק. ובמקרה שלנו, דיאטניות המתמחות בטיפול בהשמנה על כל המשתמע מכך.

כדיאטנית מטפלת בעצמי, נהירה לי חשיבות הקשר האישי הנוצר ביני לבין המשתתפים, כמנוף להצלחה שלהם ולכן אנו משייכים לכל משתתף את הדיאטנית שלו והיא מלווה אותו לאורך כל הדרך. זו גם הסיבה שלכל שיחה מוקצית חצי שעה.

תוכניות הדיאטה, תזונה נכונה ועקרונות השיטה של דיאטהקלאב מנחים גם את הטיפול הוירטואלי. כל המידע שהמשתתף זקוק לו, החל מתפריטים ויומני אכילה וכלה במתכונים ובתחליפי המנות נמצא באתר של דיאטהקלאב ובאיזור שירות האון ליין.

השיח הפתוח והאינטימי (וכמובן המאד מאד חסוי) מתקיים כמו בקבוצות שלנו, גם בשיחות הכתובות.

הדיאטניות שלנו מיומנות בהובלת השיחה בצורה רגישה ומתחשבת, כך שהמשתתפים מרגישים בטוחים לשתף גם בקשיים, בקונפליקטים, בכישלונות.

את ההצלחות אנחנו רואות בשמחה ובהתרגשות במספרים הירוקים הנרשמים ב"מעקב השקילה". את המעקב אחרי המשקל אנחנו עושות בשיתוף עם המשתתף. תפקידו לשקול את עצמו לפי הנחיות שמקבל מאיתנו ולעדכן במקום המתאים לכך. תפקידנו להתעדכן. מדי פעם אנחנו מבקשות רישומי אכילה שבועיים לצורך מעקב גם אחרי דפוסי האכילה ולשם הערכה מדויקת יותר. תפקידו של המשתתף למלא אותם ולהעביר לנו במייל לפני המפגש. תפקידנו לקרוא אותם ולהיות מוכנות למפגש.

באמצעות מערכת מסרים פנימית המשתתפים מוזמנים להיות איתנו בקשר גם מהלך השבוע, בין הפגישות. על מה שמילת עידוד יכולה לעשות ברגע של משבר לא צריך להרחיב.

ועכשיו להרגשתי.

הקשר האישי שנוצר עם המשתתפים באמת מחמם את הלב. מחויבות ההגעה למפגשים, הנכונות להתמודד גם עם הקשיים ולא להעלם בכל פעם שהם צצים, האומץ להסתכל גם על תחומי חיים אחרים ועל קשרי הגומלין שלהם עם האכילה והמשקל. כל אלה מאפשרים צמיחה ועבודת שינוי אמיתית, שלא היו קורות אילולא הקשר הבינאישי. את תחושת הסיפוק שמתעוררת בנו בעקבות ההצלחה של המשתתפים קשה לתאר. את מילות התודה וההוקרה אסור לחשוף. את משמעות השיחות האלה עבור המשתתפים שלנו רק הם ואנחנו יודעים. כך קורה שהיהלום הנפלא נשאר מוצנע והאור שהוא מפיץ לא נראה.

האמת היא, שאין כאן הפתעה גדולה.

זה מה שקורה בקבוצות. זה מה שקורה במפגשים אישיים עם דיאטנית.

רק מוזר שלא חשבו על זה קודם.

זה נראה כך,

רוצה להצטרף? לחץ כאן

 

 

 

דנה אברמוביץ - דיאטנית ראשית

חזרה לרשימה