ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

אימון אישי להרזיה

הביטוי "ממחר דיאטה" הפך להיות מנטרה שחוקה. אימון אישי מסייע בזיהוי דפוסי החשיבה והגורמים המעכבים את הדיאטה הלכה למעשה

הביטוי "ממחר דיאטה" הפך להיות מנטרה שחוקה. הדיאטה הופכת להיות תהליך כמעט אינסופי, שכן גם לאחר הירידה במשקל יש לשמור עליו. אתם מתחילים בדיאטה ומבטיחים לעצמכם שהפעם זה יצליח, משילים כמה קילוגרמים ומעלים אותם בתוספת ריבית. שיטת האקורדיון הזו מערערת את חילוף החומרים בגוף והדיאטה הבאה נעשית קשה יותר. ללא שינוי אמיתי בדפוסי החשיבה, התגובה וההתנהגות, קטנים הסיכויים להתמיד לאורך זמן.

בעזרת אימון אישי תלמדו לקחת את השליטה אל מול מנעמי המקרר, ולהבין כי רק בעזרת שינוי בדפוסי החשיבה והתמקדות במטרה תצליחו להימנע מאכילת מזון שאינו בריא או מפיתויים שונים עתירי קלוריות.

אימון אישי להרזיה ולשינוי הרגלי חשיבה הוא תהליך מקצועי של לימודים שמטרתם לעזור לכם להפטר מהרגלים ישנים שהביאו לצבירת המשקל העודף, לאמץ הרגלים חדשים שיובילו להפחתת משקל, לשמירה על המשקל החדש לאורך זמן ולניהול תזונה נכונה ואורח חיים בריא.

רעב כצורך נפשי

רובנו אוכלים לא מתוך רעב אלא כצורך רגשי הנובע מעצב, עייפות, בדידות, דיכאון, כעסים ואף מתוך שמחה. מנגנון הרעב והשובע שלנו השתבש.

במהלך האימון האישי תלמדו לזהות מתי ובאילו מצבי רוח אתם אוכלים, ותגלו את הסיבות להתנפלות על תכולת המקרר.

לעיתים מגלה המאמן שאיבדתם את הטעם לחיים והחלפתם אותו בטעמי המזון. רבים אפילו אינם נהנים יותר מהאוכל אלא מפעולת האכילה. האימון האישי מחזיר לכם את ההנאה מהטעמים ומלמד אתכם ליהנות ממזון מגוון במקום מנות דיאטטיות משמימות. הסוד טמון כאן בגודל המנה ובאכילה מתוכננת שאינה מוכתבת על ידי פרצים בלתי מבוקרים. ברגע שתסגלו לעצמכם את צורת החשיבה של הרזים ותלמדו להשאיר מזון בצלחת כשלא תהיו רעבים יותר.

להתגבר על תפיסות נושנות

אז נכון, "יש רעבים באפריקה", "אוכל לא זורקים" ועוד תפיסות "פולניות" מציפות את תודעתנו. למדו להערים על החינוך המחלחל בגנים שלכם. צלחות עמוסות כל טוב בבית או תפריטים מפתים באירועים או בחדרי האוכל של בתי מלון באילת מאד מאד מושכים.

נסו לקחת נשימה ולהתאפק, ברגע שתעמדו במשימה – אתם בדרך להצלחה.

אין טעם להפחית כמה קילוגרמים לקראת החתונה או כדי להיראות מצוין בבר המצווה של הבן, תוך ידיעה שהמצב ישוב עד מהרה לקדמותו. עליכם להתאמץ ולרזות למען עצמכם בלבד.

אחד הדברים בהם נתקל המאמן הוא דפוסי חשיבה תבוסתניים. אתם עלולים להגיע לאימון תוך ידיעה ברורה ומוטעית שגם הפעם זה לא יצליח, שחבל על הזמן והכסף. לפעמים אתם אפילו מצליחים והנבואה מגשימה את עצמה. קיבעון של מחשבות ותפיסות קבועות הוא שלב קשה מאוד, והמאמן עובד אתכם על בניית דפוסי חשיבה חיוביים המבוססים על הצלחותיכם בתחומי חיים אחרים.

שינוי דפוסי חשיבה

דיאטה בליווי מאמן אישי אינה רק דיאטה. היא יוצרת מסגרת מסודרת שבלעדיה קשה לצלוח את המשימה. הידע והניסיון של המאמן עוזרים להעמיד מראה מול עיני הלקוח, ולנתח את הרגליו היומיומיים. תוך הקשבה להרגלים אלה מנסה המאמן לבנות מסגרת אכילה מסודרת שתשתלב בסדר היום. המאמן בונה לכם תכניות דיאטה, ומטיל עליכם משימות בתחום האכילה והפעילות הגופנית. המאמן משמש כאוזן קשבת, עוזר להתגבר על רגעי ייאוש ומדרבן להישגים. עם זאת, אתם חייבים להאמין בעצמכם וביכולותיכם ולאמץ גישה חיובית כדי להגיע לתוצאות משמעותיות..

הפחתת המשקל דרך שינוי החשיבה היא קשה ודורשת המון סבלנות והתמדה, אך אם תתמידו תתוגמלו בתוצאות לאורך זמן.

.

חזרה לרשימה