ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

מקורות הכוח שלי

מקורות הכח שלי אלו אותם עוגנים השומרים עלי מפני נפילות ועוזרים לי לחזור לתכנית אם נפלתי. מה מקורות הכוח שלך?

אני במקום הראשון

כשאני במקום הראשון, אני יכולה לדאוג לכך שלא יחסר לי מהאוכל של התוכנית. אני יכולה להכין לכל בני הבית תפריט דיאטה שאני אוכלת כי במילא הוא מתאים ובריא לכולם. אני יכולה לצאת בערב להליכה או למכון כושר כי בני הבית יכולים להסתדר מצוין שעה וחצי בלעדי. כשאני במקום הראשון, יש לי את הזמן להכין ולאכול את כל ארוחותיי בנחת. כשאני במקום הראשון, אני מרגישה מוערכת, ראויה, גאה, שלווה ובטוחה. כשאני במקום הראשון, כולם סביבי מרוויחים.

אני נראית טוב

 

כשאני נראית טוב אני יכולה להתלבש איך שבא לי. אני יוצאת שמחה ומסופקת מחנות הבגדים ולא אכולת שנאה עצמית ובושה. אני מרגישה נשית הרבה יותר ויש לי חשק לטפח את עצמי. כשאני נראית טוב, אני מרגישה יותר מינית, אני יותר מחוזרת וגם הסקס משתפר. אני יודעת שאני נראית יותר טוב גם לפי המחמאות שאני מקבלת מהסביבה. כשאני נראית יותר טוב, כל היום שלי נראה אחרת. אני יותר רגועה ופחות כעוסה, בטחוני העצמי משתפר ואני יותר אדיבה וסבלנית לסובבים אותי.

אני שולטת באכילה שלי

כשאני שולטת באכילה שלי, הסדר והביטחון נכנסים לחיי. אני מרגישה שאני עושה למען בריאותי הגופנית והנפשית. אני מפסיקה לעשות דיאטה, אוכלת כמות קלוריות קבועה ומקבלת תזונה נכונה. כל רעשי הרקע של הענשה וחרטה עצמית, הבטחות שווא להתחלות שאף פעם לא מתקיימות, קונפליקטים בין מותר לאסור וכעס מתפוגגים כשאני שולטת באכילה שלי ואני נעשית שקטה.

כשאני שולטת באכילה שלי אני מרגישה שיש לי שליטה גם על תחומים אחרים בחיי. שאם אני יכולה לבחור את המזון שאכניס לפי, אני יכולה לבחור גם את סוג הבילויים שלי, את האנשים איתם אני רוצה להיות, את שעות המנוחה שלי.

כשאני שולטת באכילה שלי אני מאוזנת מבחינה נפשית ומבחינה גופנית.

אני משמחת את המשפחה שלי

כשאני יורדת במשקל אני משמחת את המשפחה שלי. הילדים שלי הולכים לצידי גאים, לא מתביישים לפתוח אלבום תמונות שמחים כשאני מצטרפת לטיול שנתי, מושכים אותי ביד לכיוון מתקני השעשועים ומרבים להזמין חברים הביתה. כשאני משמחת את המשפחה שלי אני גאה בעצמי ומרגישה אמא טובה יותר.

אני משתתפת בקבוצת תמיכה

כשאני משתתפת ב קבוצת הרזיה, אני יודעת שאני לא לבד. אני יודעת שיש מי ששומר עלי כדי שלא אפול ועוזר לי לאסוף את השברים אם נפלתי. כשאני משתתפת בקבוצת תמיכה אני מרגישה מחויבות לחברי בקבוצה ולא מרשה לעצמי לוותר כל פעם שקשה. חשוב לי מה שחברי חושבים עלי ואני רוצה להיות מוערכת ולהראות הצלחות. כשאני עוזרת לחברי הקבוצה, אני בעצם עוזרת לעצמי.

דנה אברמוביץ – דיאטנית ראשית

בהשראתה של מירה קלינגהופר – מנחה בכירה

חזרה לרשימה