ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

תקנון תחרויות פייסבוק

 

        סימוכין: 09/682

תקנון תחרויות פייסבוק

1) כל אדם המפעיל פרופיל בפייסבוק והוא מוגדר ומזוהה כמעריץ (FAN) בעמוד המותג של "דיאטה קלאב" (להלן " תנאי הסף",  "הגולש") רשאי להשתתף במבצע ולהתמודד על הזכייה.

2) התחרות תעלה לאויר באתר פייסבוק בלבד.

3) מסרים שלא יהיו בעל אופי חיובי כאמור, ו/או יכללו ביטויים שליליים, ו/או יכפישו את שם המותג ייפסלו מהשתתפות במבצע וימחקו מהעמוד ע"י מנהל העמוד מטעם דיאטה קלאב.

4) כל משתתף רשאי לזכות בפרס בתחרות אחת בלבד.

5) הבחירה בזוכה תיעשה ע"י צוות דיאטה קלאב, וזאת בין היתר ע"פ שיקולים כמו קריאטיביות, מסר חיובי, השקעה בהודעה, תפוצה של המסר " (כלומר, שליחה של המסר התחרותי לאנשים אחרים שלא לצורך התחרות דרך אתר הפייסבוק), כמות ה-LIKE שיקבל מגולשים אחרים החלטת הצוות תהא סופית ללא צורך בנימוק ההחלטה ולגולשים ו/או אחרים מטעמם לא תהא שום זכות ערעור, טענה או תביעה על החלטת ועדת השיפוט.

6) המבצע מוגבל למסר אחד לגולש. שליחת מספר מסרים תפסול את המתמודד מהאפשרות לזכות במבצע.

7) לייקים מפרופילים שזהותם נתונה בספק ייפסלו.

8) אסור על הגולשים לפרסם מסר הכולל תכנים אלה: תוכן בעל אופי בוטה או פוגעני באופן מיני או אחר, תוכן המפר זכויות קניין כל שהן, תוכן שפרסומו נאסר ע"פ הוראת הדין.

9) דיאטה קלאב שומרת לעצמה את הזכות לפסול מהשתתפות במבצע כל מסר אשר על פי שיקול דעתה הבלעדי יחשב לכולל תכנים כאמור.

10)  הגולש בלבד יישא באחריות מלאה ובלעדית לתוכן כל מסר שיפרסם במסגרת המבצע ולכל התוצאות שינבעו ממנו. דיאטה קלאב לא תישא באחריות כלשהי לתוכן המסרים שיתפרסמו. הגולש מתחייב לשפות את דיאטה קלאב או כל מי מטעמה בגין נזק, הפסד, תשלום או הוצאה שיגרמו להם עקב הפרת תנאי תקנון זה.

  11) לדיאטה קלאב לא תהא כל אחריות עקב אי יכולת טכנית למשלוח מסר כלשהו לאתר הפייסבוק, מכל סיבה שהיא.    .

   12)  דיאטה קלאב רשאית להודיע על סיום מבצע זה או להאריכו בכל עת. לגולשים לא תהא כל תענה או תביעה כלפי דיאטה קלאב בגין סיום או הארכה כאמור.

13) ההשתתפות במבצע אסורה על עובדי דיאטה קלאב ובני משפחתם.

14) זכאים להשתתף בתחרות בני/בנות 18 ומעלה, אלא אם כן צוין אחרת.

15) הזוכה יקבל מסר אישי על גבי הפלטפורמה של פייסבוק עד שבוע ימים לאחר סיום המבצע, הודעה אחרת לא תמסר.

16) האחריות למעקב אחר הפרופיל של דיאטה קלאב לעניין זה הינה על הגולשים בלבד. זוכה שלא ידרוש את זכייתו בתוך שבוע ימים מפרסום הודעת הזכיהה יאבד את זכאותו לה.

חזרה לרשימה