ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

אוכלים נכון, חיים נכון

סודותיה של תזונה נכונה אינם סודיים כל כך והם זמינים לכל מי שחפץ בהם, אבל כדאי לקחת בחשבון שמדובר בדרך חיים ולא רק בשיטת לעיסה

מצד אחד זורקים בפנינו דוגמניות שדופות ומודיעים לנו שזה מודל היופי שאליו יש לשאוף, מצד שני אומרים לנו שמדובר ברעה חולה הגורמת להשחתת הגוף והנפש. מצד אחד אומרים לנו שדיאטות הרעבה מזיקות לנו ושלגוף יש צרכים למלא ומצד שני מודיעים לנו ששומן ועודף משקל גורמים למחלות לב, לחץ דם גבוה ושאר רעות חולות. על מנת להתמצא בסבך המידע הנוגע לקשר שבין תזונה לבריאות, כדאי להקשיב גם לשכל הישר, שבוודאי הודיע לכם לא אחת ש"רעב זה לא טוב" וגם ש"עמוס לעייפה זה לא טוב".

סודותיה של תזונה נכונה אינם סודיים כל כך והם זמינים לכל מי שחפץ בהם, אבל כדאי לקחת בחשבון שמדובר בדרך חיים ולא רק בשיטת לעיסה. תזונה נכונה המביאה לשיפור ושינוי בצורת הגוף ובבריאותו, אינה מופסקת ברגע בו הגענו לתוצאות הרצויות, אלא ממשיכה כל עוד אנו חפצים לשמור על הגוף שלנו ממפגעים שונים ומנזקים לטווח קצר וארוך.

למעשה, חשיבות התזונה למצבינו הבריאותי היא לא רק בתחום המניעה, אלא גם בתחום הריפוי ולא מעט אנשים שסבלו תחלואים שונים גילו שמצבם השתפר פלאים, שהם כבר לא בקבוצת סיכון כזו או אחרת ואם על הדרך הם גם נכנסו לג'ינס הישן, אז מה טוב. חלק מהתהליך כולל שימוש באמצעים טבעיים במקום מלאכותיים, כמו סילן במקום סוכרזית, צמחי מרפא במקום אקמול ומצרכים טבעיים ולא מעובדים, המכילים כמה שפחות חומרים משמרים.

מרכיבי התזונה, הכמויות, תדירות הארוחות וכל שאר האלמנטים המרכיבים תפריט בריא ונכון, בשילוב פעילות פיזית מתאימה, בסופו של יום, ישאירו אותנו שבעי רצון ושבעים בכלל. השובע הפיזי הוא גמול מיידי, שביעות הרצון יכולה להגיע מעט אחרי, אבל היא תגיע.

חזרה לרשימה