ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

סוף הוא תמיד התחלה: ראש השנה תשע"ה

בדיאטה קלאב נערכים לחגים ברשימה של המלצות וטיפים שיקלו את ההתמודדות ויעזרו לכם להצליח בדיאטה ולהמשיך לרדת במשקל גם בתקופה עמוסת ארוחות ופיתויים.

עוד שנה חלפה לה, עוד מעגל מסגר והנה שוב אנו מוצאים עצמנו בנקודת הסיום/פתיחה.

ממש השבוע נמצא את עצמנו שוב מקבלים שנה חדשה.

עבור רובנו תקופה זו בשנה הנה עת להרהורים, עריכת מאזנים וחשבונות וספירת מלאי: מה הספקתי? באיזו מהחלטותי עמדתי? מה השגתי? מה ברצוני להשיג?

עבורנו יש חשיבות לנושא עודף המשקל, ההרזיה והבריאות. הימים הם גם ימים טובים לקבלת החלטות, אבל אליה וקוץ בה, בניגוד מוחלט להחלטותינו הנחרצות עומדים אירועים משפחתיים, קניות, מתנות, טיולים ואוכל... הרבה אוכל!!!

אנו, ב"דיאטה קלאב" מודעים לכך שבתקופה זו של השנה נוטים לאכול יותר מאשר ביום רגיל. עבור מי שנמצא בתהליך הרזייה ורוצה לשמור על בריאות תקינה, לא פשוט להתמודד עם פיתויים רבים כל כך.

לנו, ב"דיאטה קלאב" יש מגוון הצעות וטיפים כדי שתוכלו לעבור את החגים בקלות, בשמחה, באהבה ובלי לדאוג לתוצאות על המשקל:

• אחד הדברים שלומדים בכל קבוצת הרזיה של "דיאטה קלאב" הנו להתמקד בכל נושא ונושא ולא להתפזר. כך למשל, השנה החדשה יכולה להיות מנוף להחלטה חדשה. החלטה חדשה אחת. למשל רק להתחיל פעילות גופנית או רק להקפיד על כמות השתיה.

• אנו לומדים שאפשר לחפש פתרונות ולמצוא אותם.

• אנו לומדים שלעשות דברים שאוהבים זה מצוין, אך לאהוב את מה שעושים, זה חיוני!!

אם התחלתם לרדת במשקל, ו"טעמתם" את טעמן הטוב של התוצאות, סביר להניח שאתם יודעים אילו מאכלים כדאי לאכול ואילו לא. הבעיה בסעודות החגיגיות הנה עמידה בפני מאכלים עתירי קלוריות המפתים בדרך כלל בטעמם. להלן מספר טכניקות יעילות:

1. שתו כוס שתייה דיאטטית או כוס מים לפני שמגישים את האוכל. שתו אותה באיטיות, התרכזו בשתייה.

2. בחרו את האוכל!!  אפשר לטעום כף מכל דבר ולא לחזור שנית על הפעולה. זה יעזור לכם להימנע מכמויות גדולות של מאכלים לא מומלצים.

3. זכרו! כדאי להפנות את המבט לסלטים, בשר דל שומן, תוספות קלות ופירות. העדיפו פחמימות מורכבות כגון: דגנים, ירקות ופירות וותרו על פחמימות פשוטות, הנמצאות בעיקר במשקאות ממותקים וקינוחים.

4. לפני שאתם ניגשים לשתות כוס משקה חריף, קחו בחשבון שהמשקאות החריפים מכילים לא מעט קלוריות: בין 70 ל-300 לכוס, תלוי במשקה! מותר לשתות כוס יין אחת, אך אחת במשך כל הערב!!

5. אם אתם מתארחים אצל משפחה קרובה, בקשו מהמארחת להכין קינוח דיאטטי, לדוגמא: סלט פירות ללא תוספת סוכר, או לחילופין, הביאו אותו בעצמכם!

6. כאשר אתם מארחים, המצב נראה קל יותר לשליטה. אם תכינו לאורחים סעודה בריאה, טעימה ודלת קלוריות, ללא ספק תטיבו עמם.

7. הוסיפו סלטים למנות המסורתיות של החג.

8. אל תטגנו! תאפו, זה אפשרי, טעים ובריא יותר.

9. השתמשו במינימום שמן ושומנים. במקום מיונז רגיל, העדיפו מיונז דל קלוריות.

10. הכינו קינוחים על בסיס פירות וג'לי, ללא תוספות.                    

11.בסוף הארוחה.... חלקו בין כולם את שארית האוכל. לא מומלץ שהמקרר יישאר מלא בפיתויים.

12. בואו לקבוצות התמיכה שלנו!! ביחד זה יותר קל!!!

חזרה לרשימה