ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

פייגה

אני מאמינה שכל מי שרוצה לרדת במשקל יצליח בסבלנות, אמונה ושמחת חיים

הייתי בת 17 וכבר היה לי ניסיון  רב בדיאטות שונות ומשונות שלא נתנו דבר מלבד אכזבה,כעס והרס עצמי. כשהגעתי ל" דיאטהקלאב" לראשונה והופתעתי לגלות שאומרים לי שני דברים שלא נתפסו אצלי בראש כדיאטטי: לאכל הרבה ולאכל שתי סוכריות ביום.אמרתי לעצמי: פה אני נשארת!.

בקבוצה,בפעם הראשונה קיבלתי תגובות של תמיכה,אמפטיה והבנה בנוגע לכמיהה שלי לאוכל  ולרגעי קושי ומשבר ,שנתנו לי אמונה ותקווה שאני לא "מיקרה אבוד" וש"הפעם אני אצליח".

ירדתי 25 ק"ג.פתאום הכרתי פיגה חדשה וגיליתי על עצמי דברים שלא חשבתי שקיימים... והתחלתי להרגיש בטוחה בעצמי ושמחה יותר.הייתי בטוחה שלעולם לא אחזור להיות שמנה.

שמרתי על משקלי במשך 10 שנים, עד שהתחתנתי, עליתי לארץ וילדתי את בני בכור..הייתי כל כך מאושרת!!!הייתי גאה להגיד לכל מי שרצה לשמוע ש"אני כבר לא "אני" אלה "האמא של  יואב"...המשקל קצת הפריע לי במיוחד בשעת קניית בגדים,אך המשכתי בדרכי..."הכי חשוב זה להיות אמא". ובכל זאת,החלטתי לרדת ונרשמתי לקבוצה בכרמיאל. אחרי זמן מה הגעתי למשקל הרצוי ,גיליתי שנכנסתי להריון שנית ועזבתי את הקבוצה, ככה בבת אחת... היום אני מבינה שברחתי הביתה לאכל בשקט.

ביום הולדת הראשון של אייל, בני השני, הצטלמנו בתמונה משפחתית כמזכרת של משפחה מורחבת, מאושרת וגאה.כשראיתי את התמונה לא יכולתי לא להרגיש  שהמראה של האישה השמנה הזאת (אני,כמובן) מקלקלת את כל היופי של  כל כך הרבה אושר. החלטתי שהפעם אני עושה את זה לבד,הרי "אני יודעת מה לעשות,יש לי בבית אפילו את החוברת אין לי זמן וכסף לקבוצות..."  מיותר לומר שלא הצלחתי  לעשות זאת לבד: הבנתי  שלקבוצה יש כוח ,ה"ביחד" מתדלק אותי  כל הזמן. הקבוצה עזרה לי להבין שלפני שאני רעיה ואמא, אני פיגה, עם רצונות, צרכים, חלומות ושיש דרך לשלב הכל ביחד. הקבוצה עזרה לי להיזכר בפיגה  שהלכה לאיבוד מאחורי התפקידים של הרעיה והאימא ועזרה לי לגלות את עצמי מחדש עם תפקידים נוספים

עשיתי "הסכם עם עצמי", שהפעם לא משנה מה יהיה, אני נשארת בקבוצה. הגעתי למשקל הרצוי וכמעט בו זמנית נכנסתי להריון. הפעם המשכתי להשתתף בקבוצה אחת לשבוע,שילבתי פעילות גופנית קבועה  ולשמחתי יצאתי מבית החולים עם ילדה יפיפייה (מעיין) ומכנסים מלפני ההריון.

אני חושבת שביכולתי לעזור לאלה שרוצים שינוי בחיים ולא יודעים איך לעשות זאת. לכן אני מנחה בקבוצות של דיאטהקלאב ויועצת תזונה. אני מאמינה שלכל אחד יש את היכולת לעשות שינוי בחיים שלו,כל אחד לפי הקצב שלו, צריך רק  להאמין  ולהתמסר לכוח העצום שנותנת הקבוצה.

אני מאמינה שכל מי שרוצה לרדת במשקל יצליח בסבלנות, אמונה ושמחת חיים, כמו שאנחנו מזכירים זאת בתום כל מפגש קבוצתי.

חזרה לרשימה