ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

לימון - מוסיף המון...!

רבות דובר על נפלאות הלימון וכולנו יודעים שהוא יכול לתרום לא מעט למערכות הגוף, אך מה הוא באמת עושה לגופנו ואיך כדאי לצרוך אותו? אחת האופציות שהפכו להיות פופולאריות היא האפשרות של מיץ לימון בבוקר, שמעורבב עם חצי כוס מים פושרים. למעשה, לא מעט אנשים החליפו את קפה הבוקר במשקה הפשוט והנפלא שמקנה יתרונות רבים, כמו העובדה שהוא עוזר לשפר את תהליכי העיכול. ליתר דיוק, מיץ הלימון מעודד את הכבד לייצר מרה, נוזל הנדרש לביצוע תהליכי עיכול שונים, ובנוסף לכך בלימון עצמו יש ויטמינים ומינרלים רבים שעוזרים להיפטר מרעלים בדרכי העיכול.

שיפור תפקודה של מערכת החיסון

כולנו מכירים זאת: בחורף או מתקררים מהר מאוד, נהיים חולים ובסופו של דבר מבלים ימים ארוכים במיטה. לכן, אם חשוב גם לכם להימנע מסיטואציות כאלו כדאי שתלבו לא מעט לימונים בתפריט היומי, כי בין יתר המעלות של הלימון הוא גם מחזק את מערכת החיסון. הלימון מכיל כמויות גדולות של ויטמין C שדרוש לנו כדי להתמודד עם מחלות כמו שפעת, ובנוסף לכך יש לו גם השפעה אנטי דלקתית טובה. מלבד זאת, כדאי לצרוך לימונים על בסיס קבוע כי הם עוזרים גם בספיגת הברזל בדם, דבר שמסייע גם הוא לחיזוק המערכת החיסונית.

ניקוי העור בעזרת לימון

מי מאיתנו לא היה רוצה להפחית את הקמטים שמופיעים על העור ככל שעוברות השנים? אם גם אתם מתמודדים עם קושי דומה כדאי שתכירו את תרומת הלימון לעניין. ויטמין ה- C שנמצא בלימון, ביחד עם האנטי אוקסידנטים, מסייעים להפחתת פגמי העור והקמטים ובנוסף לכך הם גם נלחמים ברדיקלים החופשיים. מי הלימון מסייעים להיפטר מרעלים מתוך הדם ולשמור על עור נקי מבחוץ, ואילו הוויטמין C מחייה את עורנו מבחוץ. שילוב של כל הפעולות יחדיו הוא זה שבסופו של דבר גורם לעור שלנו להיראות הרבה יותר טוב וחיוני.

הכירו את קליפת הלימון מקרוב

מחקרים רבים מאוד נערכו בהקשר של היתרונות של קליפת הלימון, שכן היא מכילה שמנם אתריים טובים לגופנו. בין יתר היתרונות של הלימון, ניתן לראות שהוא מעביר בחילות ומונע הקאות, כך שברור מדוע נשים בהיריון צורכות אותו בכמויות גדולות. בנוסף לכך, הלימון מסייע להילחם ולהגן על הגוף מפני חיידקים ופטריות שונות, ואף מסייע בהתמודדות עם קנדידה, כך שאם עד היום לא היה לכם הרגל לצרוך גם את קליפת הלימון כדאי שתתחילו לעשות זאת. כדי להוסיף את השמנים האתריים וליהנות מיתרונותיהם הרבים, כל מה שצריך לעשות הוא רק לגרד את קליפת הלימון ולהוסיף אותה למשקה הבוקר החדש שלכם.

חומר הדברה טבעי עם יעילות גבוהה

עד כה דיברנו רק על תרומת הלימון לגוף האדם, אך האמת היא שהוא יכול לתרום גם מבחינות אחרות כמו הדברה. במקום להזמין מדביר ובמקום להשתמש בחומרי הדברה כימיים שמזיקים לכדור הארץ ולסביבה, אתם יכולים פשוט להשפריץ קצת מיץ לימון על הדלת, על המשקופים או בכל מקום אחר שבו עוברות נמלים ומהר מאוד תראו כיצד הן לא תעזנה להמשיך ולבקר בביתכם. הלימון נמצא כיעיל מאוד גם כחומר הדברה כנגד ג'וקים מסוגים שונים, פרעושים וכדומה, כך שבהחלט כדאי לנסותו בפעם הבאה שתהייה לכם בבית בעיית מזיקים.

הבהרת שיער בזול

לא מעט אנשים, ובעיקר נשים, רגילות לקבוע תור לספר, לבלות שם שעות וגם להשאיר לא מעט כסף כדי להבהיר את שערן. מסתבר שהלימון יוכל לעזור לכן גם בזה, כי אם תוסיפו רבע כוס לימון כשאתן חופפות את השיער, ואם תצאו אח"כ לשבת בשמש, מהר מאוד תגלו שהשיער שלכן מבהיר. כדי להגיע לאפקט חזק יותר יש לבצע את הפעולה כל יום במשך שבוע, עניין שאומנם דורש קצת השקעה אך יוצא הרבה יותר זול מאשר ביקור אצל הספר.

ניקוי הדם בצורה טבעית ובטוחה

בעידן המודרני לא אחת קורה שאנו צורכים מזונות מהירים שמלאים ברעלים. עובדה זו עלולה לפגוע במערכות שונות בגוף, ואחד מהמאפיינים של הרעלים הנכנסים לגופנו היא העובדה שהם לא נעלמים משם לבד. כדי לאפשר לגוף לנקות את מחזור הדם, לסלק את הרעלים ולהיות בריא יותר, מומלץ לשלב צריכה יום יומית של לימון, ועדיף לעשות זאת בצורת מי לימון טריים וטבעיים.

כפי שראינו, לא חסרות מעלות ללימון, כך שאפילו אם עד היום לא היה לכם הרגל לצרוך אותו על בסיס קבוע כדאי להתרגל לכך. היתרונות של הפרי הצהוב מרובים, והוא יעשה רק טוב למערכות הגוף שלכם.

 

חזרה לרשימה