ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דקלה צור

היום אני יודעת להגיד שהתוכנית היא עמוד השדרה של היום שלי. על רוב הדברים אין לי שליטה אבל על האוכל כן!

אני דקלה בת 30 נשואה לשחף ואם לזיו בן 1.4 .

התחלתי בדיאטה קלאב ב12.12.11 כמה חודשים לאחר חתונתי, ולמה בעצם אחרי....

מיד אחרי החתונה החלו השאלות האם אני בהריון? קצת נפגעתי אך המשכתי הלאה.

טסנו לירח דבש לאיטליה!!!

שם אכלנו מכל הבא ליד. מה, נפספס משהו טעים? מיוחד...

אחרי שחזרתי ואחרי החגים כמובן, שוב נשאלתי האם אני בהריון. הפעם על ידי ראש צוות שתפס אותי לשיחה במטבחון לבד. הוא תיאר איך הוא יודע שאני בהריון: השמנתי בבטן ורואים על הפנים והאף... האמת ששתקתי ולא ממש ידעתי איך להגיב. לאחר מספר ימים כתבתי לו מכתב על כך שאני ממש לא בהריון והוא לא יודע אם אני סתם שמנה ואולי יש לי בעיות פוריות.

זו הייתה נקודת התפנית שלי שאמרתי לא עוד. חברה מהעבודה הייתה כבר בקבוצה ועודדה אותי להצטרף. אני שלמודת דיאטות החלטתי שאין מה להפסיד. ואם אני לא רוצה להיות "טנק הריון" כאשר באמת אהיה בהריון אני חייבת לעשות משהו עכשיו.

התחלתי בקבוצת עפולה ביום שני, כשהייתה קבוצה קטנטונת, וכל הזמן אני מצד אחד עושה תוכנית ומצד שני בודקת גבולות- כי אני כבר יודעת איך עושים דיאטה.

עם הזמן התחלתי ממש להשקיע ולהאמין בתוכנית. הייתי נוסעת פעם בשבוע לתל אביב ללימודים ולוקחת איתי סלטים מושקעים שכל הבנות היו מקנאות. וזה הצליח! ירדתי לאט אבל בטוח.

עברתי לקבוצה ביום שישי שהיא קבוצה ותיקה וגדולה ומאוד מאוד עוטפת. התחלתי לצעוד באופן קבוע- הבטחתי לעצמי להתמיד 21 יום כדי לקבוע הרגל וזה הצליח! כבר היה לי קשה בלי! כעבור כמעט שנה הגעתי למשקל היעד.

בפברואר 2014 ילדתי את בני, הצלחתי להיות בשמירה גם במהלך ההריון ובסופו הגעתי לעליה רק של 12 קילו, פחות ממה שהתחלתי את התהליך!!!

כמעט מיד לאחר הלידה הקילוגרמים ירדו ולאחר חודש כבר חזרתי לקבוצה. מאז אני שם, שומרת על עצמי ואפילו ירדתי עוד קצת.

אני יכולה לומר שמה שליווה אותי במהלך כל ההריון וגם אחריו היה שהבן שלי מקבל אוכל בריא ומזין. גם היום אני מעבירה לבית ערכים של אוכל טוב. ויש לכך פירות- כאשר בני אכל עוגיה וראה שאני חותכת לי ירקות הוא זרק אותה ואכל איתי עגבנייה עם קוטג'!

היום אני יודעת להגיד שהתוכנית היא עמוד השדרה של היום שלי. על רוב הדברים אין לי שליטה אבל על האוכל כן!

גם כאשר אני יוצאת מהשגרה בגלל שיש לי תוכנית יש לי לאן לחזור ויש מה שמיישר אותי חזרה. התוכנית נותנת לי ביטחון עצמי משום שאני מציבה לסביבה שלי עובדה - שזו מי שאני עכשיו. אני התחלתי עבודה חדשה וכבר המגירה שלי מלאה סוכריות. כבר מהתחלה הבאתי אוכל שלי ומים.וכל מי שהכירה אותי לא האמינה שאני הייתי כמעט 20 קילו יותר. 

חזרה לרשימה