ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

לימור מטינר

"אין ספק שהירידה במשקל , שיפרה את איכות חיי , אני נהנית לקנות בגדים בחנויות אופניות ואף לחלוק את אותה מלתחה עם בנותיי היקרות,. שיפרה את הביטחון העצמי שלי, את היכולת שלי לבטא את עצמי, להאמין בעצמי וליהנות מכל המחמאות המורעפות עליי ..."

שמי לימור מטינר מכרמיאל, בת 45, נשואה ואם ל 3 בנות מקסימות.

הגעתי לדיאטה קלאב כרמיאל לפני קצת פחות משנתיים, בעקבות ידידה ותיקה, שירדה בסביבות 40 ק"ג . אני ירדתי עד היום כ 17 ק"ג. ונמצאת מזה מס' חודשים במשקל הרצוי.

 

מיותר לציין שאני למודת אין ספור דיאטות בחיי, אני תמיד מתבדחת ומספרת שאני מכיתה ד' בדיאטה.. אבל כמו כולם, עולה ויורדת כמו נדנדה, ותמיד שולפת איזה תירוץ אופנתי : אני אחרי לידה, לחץ בעבודה, תקופת לימודים וכו'...

מה שבעצם הדהים אותי אצל אותה ידידה, זה לא רק הירידה המשמעותית במשקלה, (הרי איך לרדת במשקל רובנו יודעים),  אלא השמירה על הישגיה לאורך שנים. (ניתקלתי בה  באופן מקרי בהפרש של שנה/שנתיים בין פגישה לפגישה ופשוט לא האמנתי ).

במפגש הראשון בדיאטה קלאב כרמיאל, הבטתי סביבי, ראיתי חבורה של נשים נחמדות. מספרות – כל אחת בתורה את חוויותיה מהשבוע שחלף, מפטפטות, ומתבדחות, ואני מביטה בהן, מקשיבה קשב רב לסיפוריהן ולא מבינה- איך לעזאזל מכל הפיטפוטים והסיפורים הללו אפשר לרדת במשקל... ? בתום המפגש הראשון לא הייתי בטוחה שאגיע למפגש הבא, אבל מאחר וכבר שילמתי נתתי לזה צ'אנס עוד שבוע, ואחר כך עוד שבוע, וכשראיתי שאני יורדת יפה במשקל, נירשמתי לעוד חודש, ואחר כך לעוד שלושה חודשים, ועם הזמן מצאתי עצמי מחכה כבר למפגש הבא, וכל השבוע מתכננת מה אני אספר בקבוצה, ואיך אני עוברת עוד שבוע בהצלחה.

אין ספק שכל התהליך הזה, לא היה מתאפשר ללא ההנחיה הכל כך מקצועית ורגישה של המנחה שתמיד יודעת להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון, גם כשהיה לי קשה, גם כשהרגשתי תקיעות, גם לפני נסיעה לחו"ל או אירוע חשוב, ואפילו בעת שהייתי בחו"ל ,תמיד התקשרה באופן אישי ,התעניינה,וחיזקה, הכל תוך אמונה בי וביכולותיי ,ונתנה לי כוח להמשיך.

היום כאשר אני נשאלת, " למה את עדיין צריכה את הקבוצה, הרי את כבר יודעת את העבודה? " אני עונה, שזה לא מספיק לדעת את העבודה, אני זקוקה לכוח לעשות את מה שהראש כבר יודע, שהקבוצה נותנת לי את הכוח לעוד שבוע של עשייה...

אין ספק שהירידה במשקל , שיפרה את איכות חיי , אני נהנית לקנות בגדים בחנויות אופניות ואף לחלוק את אותה מלתחה עם בנותיי היקרות,. שיפרה את הביטחון העצמי שלי, את היכולת שלי לבטא את עצמי, להאמין בעצמי וליהנות מכל המחמאות המורעפות עליי .

 

חזרה לרשימה