ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

אלו ערכים מניעים אותך בחיים?

שיחת שבוע מספר 7

אילו ערכים מניעים אותך בחיים?

סמני שלושה ערכים משמעותיים ובחרי אחד שהוא המנוע הפנימי שלך בחיים, ערך שחשוב לך ומניע את ההחלטות הפנימיות שלך.

תוכלי לבחור מרשימת הערכים הזאת:

אחריות, שיויון, ניקיון וסדר, איכות, הנאה, קבלה עצמית, אינטימיות, מצוינות, צמיחה, צניעות, אמונה, פשטות, שמחה, גמישות, דבקות במטרה, אהבה, שלום, ביטחון עצמי, כבוד, דייקנות, חדשנות, אופטימיות, הומור, מין, בריאות, יציבות, חופש בחירה, שאפתנות, עצמאות, ענווה, רגישות, ביטוי עצמי, אתגר, קיום הבטחות, מקצוענות, כיף, הצלחה, עבודת צוות, יושרה, שייכות, סדר חברתי, יעילות, אמונה באלוהים, אדיבות, מחויבות, מנהיגות, נימוס, משמעת עצמית, דומיננטיות, סקרנות, ריסון עצמי, שליטה על אחרים, חברות, יצירתיות, העזה, חופש, עושר, הרפתקנות, שאפתנות, אושר, שמירה על הטבע, סובלנות, חמלה, כסף, סלחנות, רגיעה, גיוון, רוחניות, משפחה, מצליחנות, יופי, ביטחון, תכנון לעתיד, תקווה, הסתפקות, צדק, שפע, אמת, חכמה, רצינות, ייחודיות, בגרות, רחב אופקים, עזרה לזולת, נאמנות, נדיבות, השפעה, עליזות, פרופורציה, רוחניות.

מנטרה מס 1 – לכתוב במקום מתאים

בכל פעם שאתמודד עם אתגר מול האוכל בהצלחה זה מקרב אותי ל............................................

באיזו צורה בחירת מזונות נכונים הולמת את הערך העליון שלי?........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

באיזו צורה התגברות על אתגרים מול האוכל הולמת את הערך העליון שלי?...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

קינואה וירקות שורש בתנור

 

תוספת שאהובה גם על הנמנעים מסורתית מקינואה - כולל ילדים! את הירקות אפשר לגוון ולהחליף לפי הטעם: גם בטטה, דלעת, שומר, כרובית וירקות אחרים יהיו נפלאים במנה זו.

 

 7 מנות, 1 מנה = 1 מנת פחמימה + 2 מנות ירק + 1 מנת שומן

 

החומרים:

 

·         3/4 כוס קינואה יבשה

·         7  גזרים, קלופים

·         4  סלקים, קלופים

·         1  כרשה שלמה, נקייה

·         12  עלי מרווה

·         1/2 כפית מלח גס

·         6  שיני שום, מעוכות בקליפתן

·         2 כפות שמן זית 

 

אופן ההכנה:

 

.1 מבשלים את הקינואה.

.2 מחממים את התנור 180-ל מעלות ומרפדים תבנית בנייר אפייה.

.3 מניחים את כל הירקות בתבנית. מפזרים עליהם את הקינואה, המרווה 1/4-ו כפית מלח גס. אופים 45 דקות, מפזרים בתבנית את שיני השום, וממשיכים לאפות עוד 30-15 דקות, עד שהירקות מתרככים.

.4 מוציאים מהתנור, מזלפים את שמן הזית, מפזרים עוד 1/4 כפית מלח גס, ומגישים.

בהצלחה!

חזרה לרשימה